BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

te intreb pe tine soare

23 August 2009

Episodu'7(Pour le connaisseur)

Era o vreme cand ma apucase rau de tot doru' de duca in lume.Si afirmam ca as munci oriunde numai sa nu stau aici.
-Ai spala si wc-uri?
-Da,clar ce nu toata lumea se caca?
Eram foarte sigura pe mine ca pot indiferent de mediu sa spal cacati internationali.
Ba chiar ma gandeam ca ar fi mai simplu ca in tara, oamenii fiind mai educati si nu s-ar caca pe capac,sau ca asa de fini sunt ca ar degaja miros de trandafiri prin toaletele publice.
As fi putut fi o femeie de serviciu fara comentarii.Domnule daca am manusi si perie curat tot,imi ziceam,mai ales nefiind niciodata scarbita de "subiect".
Mereu ma amuza cate o domnisoara finuta, care sensibil afectata cand cineva zice un banc cu cacat sau de cacat la masa se stramba si nu mai mananca ofuscata.
Am inceput zicand"era o vreme"... mda..sunt comoda si lenesa si imi place asta.Acum e altfel,nu inseamna ca am devenit vreo filfizoanca care nu ar mai inhala mancarea digerata si zvarlita prin anus afara,doar ca la rece nu cred ca as mai face orice doar ca sa ma plimb pe Champs-Elysees.Imi place comoditatea mult prea mult,am crescut,asa ca nu mai mananc cacat aiurea aici cum ca as pleca in lume dezinfectand bude.
Cacaciosii sunt la fel oriunde in lume,trebuie doar sa stii sa ii ocolesti...

19 August 2009

iarta-ma,lasa-ma

"Lasa-ma sa hranesc florile si gandacii de balegar.
Lasa-ma sa intru in randul lumii.
Nu-mi plac apusurile de soare si atunci pentru cine mai ard ele?
Daca sfincterul trebuie sa fie o moneda,atunci macar sa fie o moneda gaurita.Voi folosi stiinta impotriva ta.Voi produce cateva granule ca niste bombe antisubmarin.
Iarta-ma,nu-l contracta mai tare.
Lasa-ma fara speranta,fara catedrale,fara radio,fara cercetarile mele.Mi-e greu sa renunt la ele,dar la rahatul din mine mi-e si mai greu.Da,da renunt pana si la metoda renuntarii."

14 August 2009

3600 km,vin si branza

Gara.Linia6.Un pusti asculta"ani de liceu"la telefonul mobil.Placut inceput de noapte.Placut inceput de vacanta.Asa a inceput totul:

Dupa 3 ore de zbor am ajuns la prima destinatie unde ne asteapta microbuzul cu care vom face tour de France in 3 saptamani.

Dupa alti 600 de km ajungem in Camaret unde campam pentru 3 zile.
Avantajul de a avea prieteni francezi, a fi intr-o altfel de vacanta neturistica.Crepe Normande specialitatea zonei si baie intr-o felie din Marea Nordului.Vin si branza.

E enervant cum unii reusesc sa faca turism din orice.Point du Raz este cel mai vestic punct din Bretagne.Nu e cu nimic deosebit,doar ca oamenii se bucura altfel.

Drumul a continuat prin Nantes unde am fost la o petrecere in parc,gratar,branza si mult vin alaturi de 50 de oameni necunoscuti care nu s-au fortat cu nimic sa ne placa.
Dupa trezirea din aburii de Bordeaux am luat drumul Coulonului unde am stat intr-un camping organizat alaturi de familii cu multi copii mici si pensionari in erectie.

Coulon este numit Venetia verde.E plin de canale pe care te poti plimba cat vrei cu barca nemotorizata.Liniste si vin.

Nu vreau sa ma trezesc.As calatori toata viata.As fi musafir.Nomad si ce daca.Si vin si branza.

Rocamadour.Orasul vechi de langa cetate m-a dus cu gandul la Sighisoara.

Urasc gradinile zoologice, dar m-am lasat convinsa de afisul de la intrare"parc de distractii cu maimute lasate in libertate".Hmmm am intrat si asa a fost.Peste tot langa noi maimute vesele.In Franta si maimutele sunt vesele.

Din nou vin din nou branza.Am incercat sa calculam cate sticle de vin "degustam"in toata vacanta dar dupa ce ne-am contrazis ca sunt 54 sau 48 sau ca am trecut de mult de 60....ne-am oprit.Cate sa fi fost....

Ne-am luat din nou talpasita si am ajuns sa stam alte 3 nopti langa un lac numai al nostru.Pont de salars.Aici am luat masa 4 ore( ca asa stiu francezii) cu o familie locala care ne-a mai sfatuit ce sa facem prin imprejurimi.

Cum branza a fost titlu de vacanta pentru noi am fost sa facem un tur al fabricii Roquefort, bun motiv de degustare.

Nimes,oras cu urme de fortarete romane.

In Cannaux dupa alta campare(am ajuns experti in pusul si stransul cortului in regim de guiness book)cei ce nu au frica de apa ca mine,au facut canoe,pentru ca locatia e specializata in sportul asta si din cate am vazut pe bune treptate.Eu am zis sa ma risc intr-un parc de "aventure dans les arbres" si nu am stiut in ce ma bag...M-am gandit ca tirolianele sunt asa...joc de copii,dar aici cea mai mica era de 100 m pana la 350m....era sa se duca pe "apa sambetei" tot vinul si branza de peste zi...poze nu am reusit sa fac ca nu am avut cum sa imi car aparatul foto,dar daca ajungeti in zona nu e de ratat Parcul

Si alta fabrica de branza...si alt vin.De data asta am stat la niste oameni tare faini,in Prenovel in Alpi, care detin impreuna cu alte 24 de familii o asociatie de branzararie locala foarte cunoscuta.Ne-au vorbit ore intregi cu drag de branza si traditie,despre munca la tara cu totul diferita de ce inseamna la noi munca la tara.

Cu muntele in cap ne-am pus pe trasee montane.Ia sa vedem domnule cum e muntele la ei.Un traseu banal de 3 ore la Cascade de Herisson,mi-a lasat din nou un gust placut despre civilizatie si turism.Traseul usor insa foarte bine marcat.Cosuri de gunoi,panouri turistice si lume care te saluta pe traseu.

Daa..nu am vrut sa fac din blog un jurnal cu relatari si poze despre vacanta mea, cred ca e perioadata cand toata lumea face asta,nu vreau nici sa cred ca ce am facut eu e cu mult mai deosebit de ce ai facut tu.
Am vrut doar sa exemplific pe unde mi-a umblat piciorul si pe unde mi-ar placea sa iti umble si tie daca ai timp.
Gara.Linia 8.Ce urata e vremea.Ce gri e totul.