BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

29 December 2009

Cum imi aleg filmele


Nu ascult niciodata criticii specializati de filme la radio sau tv, care incearca sa imi induca starea necesara de hipnoza ca eu sa imi iau frumusel portofelu' si sa purced in transa spre cinema sa vad nu stiu ce film premiat.La fel si cu putinele carti pe care le citesc..Cum as putea asculta la o tanti botoxeana care imi zice duios ca filmul anului e "za muvi", sau la coada in magazin, doi porumbei care isi vorbesc doar cu diminutive in spatele meu si zic cat de "cuul" a fost ultima lor vizionare.
Refuz sa ascult astfel de sfaturi si le iau in considerare doar pe cele ale prietenilor mei care ma cunosc si imi stiu optiunile.Stiu sigur ca imi va placea, ca nu pierd timpul aiurea, de ce sa risc altfel?
Pentru faptul ca revad a mia oara Amelie Poulain si nu vreo productie americana de mare succes tot lor le multumesc.
Nu vreau sa inchei facand o recomandare si riscand sa cad in propria mea capcana de ipocrizie, vreau doar sa stii tu, cel care ma urmaresti cu placere aici, ca am vazut "Mary and Max", o animatie de anul acesta si ca am sa o revad si maine si poimaine, obsesiv, sa ajunga si ea sa faca o mie de vieti prin ochii mei.
Asa ca daca nu te uiti la "za muvi" diseara, poti sa imi iei in considerare optiunea.

8 comentarii:

vreauultimulloc said...

Sa inteleg ca nu ti-a placut Avatar? :(
Ca sa fim chit o sa caut recomandarea ta :D.

femeiadeservici said...

nu m-am dus inca sa il vad si din lene recunosc:)astept sa imi zici de film:P

vreauultimulloc said...

A fost super tare filmul. De altfel iti propun ceva, sa facem fiecare un post cu ce a inteles si ce a vazut in filmul ala.
Da promiti ca nu te uit la al meu pana il scrii pe al tau.

Merci mult pt film.

femeiadeservici said...

ma bucur mult ca ti-a placut:) m-am gandit eu ca oamenii pe care ii citesc si ma citesc cu placere, vor fi placut impresionati de el:).
Cat despre propunerea ta... nu vreau sa influentez opinia publica si sa ma dau vreun crtic de arta... lasati asa..
Eu m-as bucura de altceva, sa vad la tine o recomandare din cand in cand care sa ma bucure si deasemenea cand tolba mea cu filme se deschide(ce poeta sunt azi, sa gasesti ceva care sa te amuze.Mai am ....
Apropo...de acelasi regizor:"harvey krumpet", 20 de minute la fel de faine daca iti placu.

Adriana said...

Mi-au placut si Amelie Poulain si Mary&Max. Dupa ce m-am umplut de spume cand site-ul cu filme online a decis ca dupa 122 de minute de vizionare (la Amelie) tre' sa sed 54 (bine, mai era si varianta sa devin membru platitor), la Mary & Max m-am desteptat si am gasit un alt site, mai intelegator...:)
Din partea mea, recomand daca n-ai vazut, Me and You and Everyone We Know
O seara faina

femeiadeservici said...

Ma bucur doamna ca ati avut o cinefelie(cuvant inventat acum) faina.Eu uit dupa o perioada numele filmelor, din pacate, o sa caut sa vad daca stiu recomandarile tale si o sa purced in cinefelie.Multam

Ramses III said...

Am vazut si eu Mary and Max si iti propun sa te uiti la El labirinto del Fauno...dar pot sa-ti recomand o groaza de filme.
PS si filmul Adrianei merita sa-l vezi

femeiadeservici said...

da domnu' Ramses da unde il gasesc?? ca si eu il caut la recomandarea unei prietene si nu stiu la ce piata sa caut?:)