BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

13 January 2011

Tara lu' masaju' in public

Stiti probabil nu trebuie sa va prezint eu cu lux de amanunte acum, ca tara noastra vorba cantecului tara de shaormarii, banci si farmacii, este de ceva vreme si tara de masajisti.Te duci sa iti iei o maslina dintr-un hipermarket, sa iti iei o soseta sau sa bei o bere si aceste activitati iti pot ucide spatele?
Nici o problema.
Te poti excita linistit in vazul tuturor.Scoti banu' si te rezolva rapid scaunul cu masaj asezat strategic la intrare ,in vazu tuturor.Daca vrei sa o impresionezi la prima intalnire pe Maricica si bani de spa nu ai, ii dai 2,3 fise,o asezi pe scaun frumos in vazu' lumii,timp in care tu ii faci cateva poze ptr Hi5, cu obrajorii ei rosii de emotie.
Mare gaselnita excitarea asta publica.In rest suntem pudici,ne inchinam cand trecem pe langa o biserica care e la un kilometru distanta,ne ferim de tineri tatuati, dar in schimb ne masam pulpele intr-un supermarket, cu sacosa de cartofi si 4 cepe rezemata stingher langa scaunu' meserias facator de placeri.

6 comentarii:

drstoica said...

Da' nu-i si mai tare cand te tine ubitul in brate pe un asa scaun de masaj? Eu am vazut. El parea ca si-a dat si drumul. Ea parea ca mai vrea unul. :)

femeiadeservici said...

adica in 3??? moanta miaaa

drstoica said...

Tu ai incercat de zici ca nu-ti place? :))

femeiadeservici said...

ha doctoru' face masaj in public la la la

Ramses III said...

eu special ma duc la carefour, imi iau o bere, o deschid, bag de 2 lei cincizeci si ...

femeiadeservici said...

Ramses 3-sii?? nu ma lasa in suspans:P