BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

03 July 2011

795

Am 795 de pitici cu care ma mandresc pentru ca sunt piticii mei.Chiar daca sunt atat de multi le stiu numele complet la toti si mai ales foarte important pentru ei, le cunosc trecutul si familiile.
Al 346-lea de exemplu este terorizat de fiecare data cand aude cuvinte sau expresii care lui nu ii plac.E iritat si ma inebuneste si pe mine din pricina asta.
Intr-o zi m-a pus chiar sa promit ca nu o sa mai cant niciodata langa el.Stiu,nu are nici o legatura cu expresiile care il deranjeaza pe el doar ca eu cant ingrozitor si m-a implorat sa nu o mai fac.In fine, va rog de dragul lu'346 uitati de : mezel,lauza, lufa, caprarii sau dat ochii peste cap, legat fedeles, puii mei, cocostarc, arunca un ochi.

http://www.youtube.com/watch?v=jUmkMpUul30

3 comentarii:

Ramses III said...

n-am deschis youtubu ca aici pe plantatie nu avem unde sa-l vedem, ca stam in soare...dar 795 de pitici si sa-i stii pe toti, pfoai... respect..
eu am trei din care pe unul il cheama Jay Bubba Lucius Maximus Gooding Sforaila al II-lea Junior ibn Habibi von de la Fontaine (putul) a lui Amuraritei si eu ii zis J, short for Jay

femeiadeservici said...

schimba planeta....sa fie soarele de partea ta.Nu iti dau mai multe indicii despre locatia planetei, o stiu eu si cu astia 795:)

andrei said...

asta e un fel de strumfi :P

iti recomanda filmul 3D